Saturday 29 October 2011

pintu 3 lampu

dari luar nmpk kaca...tgk dalam ada cahaya...
masuk dlm bulat mata...bila dah habis pening kepala...

itu lar penangan kedai 3 lampu...klu keluar senyum ade lar habuan..
klu keluar masam cine dah amek semue lettew...
naik sama2 kan..jatuh pn kena lar sama2...kawan katenyee..

klu kire dr dulu rse2 dpt myvi 2 bijik kot cash!..
klu cmpr dgn kawan2 smue boleh dpt 3series kot cash!..
tp tular hidup..xpernah nk rse cukup..x pernah nk rse syukurr..
nk lg...dah bg pn nk lg...klu dah byk pn nk lg!..

dr subang hitect!..
pg danau kota!..
pg plk kinrara!..
kg.melayu subang pn ade tau!...

genting x boleh nk masuk...
ttp mate jer pg singapore...
mcm anak org kaya kn..
tooiiiikkkkkkkkkkkkkk!!!!

cmne nk benti ni...
satu kne rate tumbuh lg due..
due kne rate tumbuh lg empat..
cerite die nk tggu kedai ni smue kne rate..tggu kiamat lar...

so bende ni xkn ade hujung..ssh nk ckp..
dah boleh beli rumah dah ni..so bulan2 boleh byr rumah..
kete pn dah boleh tukar dah...so bulan2 pn boleh byr kete..

dr bg kaya cina baik aku kaya kn diri aku..
bkn aku x sekolah agama...!
QURAN pn aku dah khatam 2x...
tp hati ni jer yg x reti2!...

so jahat lar u syaitoNNNNN!...
cepat lar berhenti..!
dtg lar cahaya..
suluh lar hati yg hitam ini...
semoga dgn berkat aku akan kembali...amin...

*maaf jika ada yg tidak mengerti dgn penulisan ini...sekian..


No comments:

Post a Comment