Thursday 13 October 2011

"puiiiii dtg kt aku balik" zzzzzz

today i got smthing new..i think i like it..if not i'm not try to make it work~~~

seriusly i always say "puiiii" to blogger...
its this working for them..wht for this thing..just like a shit..

ok the "pui" one back to me..! so padan lar muke kan...
x knl maka x cinta...dah kenal bru lar jatuh cinta...
jgn suka ckp org sbb kite x tau ape yg akn jd kt kite..
hahaa...

1st time aku bace blog adalah blog DIRA si cntk manis..! MELODI!!
tertarik dgn cerita perkongsian hidup dia dan pggunaan ayat yg simple dan menarik..
jika post yg pertama ini agak tersipu2 malu itu tandanya baru!..
biase lar baru2 mst malu2 kucing kn..even xde yg follow pn...
hahahaa...

x kisah ape yg aku nk ckp
x kisah ape yg aku nk buat
x kisah ape yg aku nk pk
x kisah ape yg aku nk cerita
sbb smue ini ape yg berjalan di kepala
dan aku jadikan sebagai cerita...

aku rse nice sbb aku yg buat.. ;)

orite..not bad for the first try~~~ *syok sendiri wawawa

copy paste dr 1st blog aku..

No comments:

Post a Comment