Thursday 13 October 2011

wajah itu bukan milik kamu

syg klu x jaga 
syg klu x pelihara
syg klu x belai
dan paling syg klu disia-sia 

tuhan dah bagi
tuhan dah beri
tuhan x penah benci
jgn lar smpi tuhan ambil kembali

aku manusia
aku insan
aku ade hati
aku juga ada perasaan

kau siapa???
kau dari mana???
kau sapa nama???
meh cni aku bgtau, kau tu pn manusia!!!kita sama!!!...

jgn lpe dulu ko mcm mana
jgn pernah lupa dulu ko tu bukan siapa-siapa
jgn lupa jgk kau dulu xde apa-apa
dan jangan sesekali pernah lupa

ini lar manusia yg selalu pikir dia lar yg terbaik...dia lar yg mulia..dia lar segala-galanya sehingga kurap yg dah bernana dan menjadi pekung dkt bdn pn dikata tanda lahir..
dpn org dia lar malaikat..dia lar bidadari dari syurga..dia lar manusia suci kalah "MARIAM"


sudah2 lar lakonan busuk tu..
sudah2 lar suara manja yg nk perhatian tu..
sudah2 lar gaya gedik untuk meraih simpati tu..
sudah2 lar semua yg palsu dan sampah itu...sudah-sudah lar...

waktu ssh ko bkn main menangis-nangis
bkn main ko merayu2
bkn main ko merengek2
bkn main!..bkn main!...


xde sedikit pn rasa iri hati kt kau...bkn sbb aku sombong!!!
tp aku tau level aku lg tggi dari kau...sbb ko dah xde harga pn...
bkn aku yg buang tanda harga tu..ko sendiri tau siapa...
tiada sbb aku utk membuka pekong sesiapa..cuma luahan isi hati yg kecewa..
bukan kecewa yg membunuh..tetapi kecewa kerana tiada penyesalan dalam diri nya..

sedarlar...belum terlambat menyapu ubat..membuang kuman di kurap itu!..
bukan emosi tetapi terpanggil utk berkogsi...

No comments:

Post a Comment